Συγχαρητήρια για τους 2ους Αγώνες Επιχειρηματολογίας και Αυθορμήτου Λόγου & τους 9ους Αγώνες Γλώσσας και Ορθογραφίας

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Καθηγητών του Γυμνασίου Περίστασης συγχαίρουμε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του Σχολείου μας, οι οποίοι εκπροσώπησαν επάξια το Γυμνάσιό μας τόσο στους 2ους Αγώνες Επιχειρηματολογίας και Αυθορμήτου Λόγου όσο και στους 9ους Αγώνες Γλώσσας και Ορθογραφίας.

Ιδιαιτέρως συγχαίρουμε την Ομάδα του Ρητορικού Ομίλου του Γυμνασίου μας, η οποία αποτελείται από τις μαθήτριες Ατματζίδου Ελένη – Μετχίλντ, Λιόντα-Ζαλίκα Αλεξάνδρα, Στεφανίδου Γαλήνη, Τζημαγιώργη Χαρίκλεια και Τσίρκου Άννα. Ο δημιουργικός και σαφής λόγος τον οποίον ανέπτυξαν, ο σεβασμός προς τους συνομιλητές και τις θέσεις τους τον οποίον επέδειξαν, η ευπρέπεια και η όλη εν γένει παρουσία τους χάρισαν στο Σχολείο μας για δεύτερη συνεχή χρονιά το πρώτο βραβείο στο αγώνισμα της Επιχειρηματολογίας.

Συγχαίρουμε, επίσης, θερμά τις άξιες φιλολόγους του Γυμνασίου μας, τις κυρίες Ασπασία Αθανασοπούλου, Μαρία Δελιτζάκη και Χριστίνα Παπαγεωργοπούλου, οι οποίες όχι μόνο καθοδήγησαν τα παιδιά σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας τους παροτρύνοντάς τα να στηρίξουν και με τη δική τους συμμετοχή τους θεσμούς των Ρητορικών Αγώνων και Γλώσσας – Ορθογραφίας, κυρίως όμως κατόρθωσαν το σημαντικότερο: να καλλιεργήσουν στα νέα αυτά παιδιά την αγάπη για τον γόνιμο και αποτελεσματικό λόγο και να αποτελέσουν, εν τέλει, γι’ αυτά πηγή έμπνευσης.

Η ομάδα επιχειρηματολογίας του σχολείου μας είναι άξια συγχαρητηρίων και για την εξαιρετική της παρουσία στους 2ους Αγώνες Επιχειρηματολογίας Γυμνασίων Κεντρικής Μακεδονίας οι οποίοι διεξήχθησαν στα Εκπαιδευτήρια Φρυγανιώτη το Σάββατο, 13 Απριλίου 2019. Η ομάδα μας κατέλαβε τη δέκατη θέση και απέσπασε θετικά σχόλια για την παρουσία της

Το Σχολείο μας, συνεχίζοντας την ωραία παράδοση, πρόσφερε στο κάθε παιδί που συμμετείχε στις παραπάνω διοργανώσεις ως ενθύμιο – και όχι μόνο – το βιβλίο των Ίνα Αναγνωστοπούλου και Λία Μπουσούνη – Γκεσούρα «Το λέμε σωστά; Το γράφουμε σωστά;» με την ευχή και την ελπίδα ότι αυτή η διάκριση θα αποτελέσει για εκείνα την αφετηρία για παρόμοιες δράσεις.

Ευχόμαστε πάντοτε επιτυχίες!

Η Διευθύντρια του Σχολείου

Κωνσταντίνα Μπέη

Ενημέρωση μαθητών Γ τάξης και κηδεμόνων τους για την ηλεκτρονική εγγραφή στο Λύκειο.

ΕΞΕ – 80206 – 2019 – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ _ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ Η` ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ_ ΜΑΘΗΤΩΝ -ΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2019-NEW-

Ενόψει της λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για την υποβολή των Ηλεκτρονικών Αιτήσεων
Εγγραφής-Δηλώσεων Προτίμησης των μαθητών/τριών που πρόκειται να εγγραφούν στην Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη
των Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2019-2020, παρακαλούνται οι
Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων να ελέγξουν την ορθότητα των στοιχείων που έχουν
καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα. Ιδιαίτερη
προσοχή θα πρέπει να δοθεί στον έλεγχο του επώνυμου του κηδεμόνα, στην ακριβή ημερομηνία γέννησης
του/της μαθητή/τριας και στην διεύθυνση της κατοικίας (οδός, αριθμός, δήμος, ταχυδρομικός κώδικας).
Τέλος, επειδή θα χρησιμοποιηθούν οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας για
τους ανήλικους μαθητές/τριες, οι Διευθυντές/ντριες καλούνται να επιβεβαιώσουν ότι ο κηδεμόνας που
έχει καταχωριστεί στο myschool είναι εκείνος/η του/της οποίου/ας οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) θα
χρησιμοποιηθούν για την είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές.

Έλεγχος καταχώρισης στοιχείων στο Πληρ Σύστημα myschool

Δημιουργικό εργαστήριο Γαλλικών  Γυμνάσιο Περίστασης

Την Τετάρτη 27 Μαρτίου η κ. Athéna Missios, υπεύθυνη του τμήματος Εκπαιδευτικής Συνεργασίας του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης παρουσίασε ένα διαδραστικό-δημιουργικό εργαστήριο στους μαθητές του Σχολείου μας που διδάσκονται την Γαλλική γλώσσα.

Το θέμα του εργαστηρίου ήταν η Γαλλική γαστρονομία

(Goût de France).

Η  κ. Athéna Missios σε συνεργασία με την καθηγήτρια Γαλλικών κ. Αιβαλιώτου παρουσίασε στους μαθητές πληροφορίες για τις πιο γνωστές γαλλικές σπεσιαλιτέ καθώς και τις περιοχές απο όπου προέρχονται.

Στο τέλος του εργαστηρίου έκανε ένα τέστ, οι μαθητές κλίθηκαν να θυμηθούν και να τοποθετήσουν πάνω στον χάρτη της Γαλλίας τις καρτέλες με τις εικόνες των φαγητών καθώς και την αντίστοιχη λέξη, παιχνίδι στο οποίο ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό θέλοντας όλοι να αποδείξουν οτι εμπέδωσαν τις καινούργιες γνώσεις που απέκτησαν κατά την διάρκεια του εργαστηρίου.

Το Σχολείο μας ευχαριστεί απο καρδιάς την κ.Missios!