
Στις 2 Απριλίου, μαθητες-μαθητριες του Γυμνασίου Περίστασης πραγματοποίησαν επίσκεψη στο εκκλησιαστικό Γηροκομείο Κατερίνης.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες πρόσφεραν στις κυρίες τις πασχαλινές λαμπάδες που επιμελήθηκαν στο πλαίσιο του μαθήματος “Εργαστήρια Δεξιοτήτων ” και σε συνεργασία με τον καθηγητή του μαθήματος καλλιτεχνικών . Τους μαθητές και τις μαθήτριες συνόδευαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.




Η επίσκεψη αυτή άφησε σε όλους μας όμορφα συναισθήματα και μας δίδαξε τη σημασία της προσφοράς και της ανθρώπινης επαφής.
